Korduma Kippuvad Küsimused

Kaupade ja raha tagastamine/Garantii

Kuhu ja kui kaua kaupa tagastada saab?

Kõigile Kodulooja e-poest ostetud kaupadele kehtib 30-päevane tagastusõigus. Ostetud toote saate tagastada, kui see vastab järgmistele tingimustele:

  • tagastatav toode peab olema originaalpakendis, korralikult pakendatud, kasutamata;  
  • kaubad peavad olema terved ja avamata; 
  • tagastatav toode peab olema samas seisukorras, nagu te selle kätte saite;
  • kauba tagastamisel on vajalik esitada ostutõend;
  • toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust. (See ei kehti vigase kauba tagastamise kohta.)

Kui kaup vastab tingimustele, kleepige tellimusega kaasas olnud tasuta tagastuskleebis pakendile, helistage Venipaki kulleritele ja andke pakk neile üle. Lisateavet leiate siit (link Tagastamine ja vahetamine).

Kuhu pöörduda, kui toode on vigane?

Visām Kõigile Kodulooja poolt müüdavatele kaupadele kehtib garantiiaeg. Tootja garantiiaeg on märgitud toote kirjelduses, selle puudumisel, kehtib standardne 24-kuuline garantiiaeg.

Kui teil on ostukviitung ja tootele kehtib garantii, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Me parandame toote hea meelega ja vajadusel vahetame selle uue vastu välja!

Mis siis, kui saate kahjustatud toote?

Kontrollige kauba kättesaamisel pakendit võimalike vigastuste, mehaaniliste või muude kahjustuste suhtes. Kui avastate selliseid kahjustusi, teatage sellest viivitamatult kullerit. Palume koheselt teha foto kahjustatud pakendist ja teavitada meid e-posti aadressil [email protected] või telefoni teel +372 880 7699.

 

Kohaletoimetamine

Kuidas muuta tarneaadressi?

Kui olete toote juba tellinud, kuid sisestanud vale aadressi ja soovite seda muuta, saate seda teha, võttes meiega ühendust e-posti aadressil [email protected], telefoninumbril +372 880 7699, sõnumiga meie kodulehel oleva vestlusakna kaudu või sõnumiga Kodulooja sotsiaalvõrgustike platvormide kaudu.

Millised on tarnekulud?

Venipak kulleri kohaletoimetamise hind tellimustele kuni 50 € on 4.50 €, alates 50 € toome kohale TASUTA.

Omniva kulleri kohaletoimetamise hind tellimustele kuni 100 € on 4.90 €, alates 100 € toome kohale TASUTA.

Kui tellimuse summa on väiksem kui 10 €, kohaldatakse 1,90 € suurust haldustasu. Toimetame kauba Teie valitud kohta Eesti Vabariigis, välja arvatud saartele. Kui meil pole võimalik konkreetsesse sihtpunkti tarnida, teavitame Teid kassas, kui sisestate kohaletoimetamise andmed ja siin (link Tarnetingimustele).

Kui kaua võtab kaupade tarnimine aega?

Tellimused toimetatakse kohale Venipaki kullerteenuse kaudu. Tellimused toimetatakse kohale 2-5 päeva jooksul. Venipak teavitab kliente SMS-i teel (koos paki numbriga). Saadetise kättetoimetamise päeval saadetakse tekstisõnum koos PIN-koodi ja kulleri telefoninumbriga. Kui te ei saa tarnepäeval kohaletoimetamise aadressil olla, võtke palun kulleriga ühendust, et leppida kokku alternatiivne tarneaeg.

Kas ma saan maksta kullerile või pakiautomaadis sularahas?

Jah, te saate oma kauba eest maksta sularahas, kui tarne toimub kulleriga. Selle makseviisi puhul tuleb maksta 1,90 eurot teenustasu.

 

Kaupade kättesaamine

Kas kaupa on võimalik postkontorist kätte saada?

Kahjuks ei ole meil hetkel võimalik kaupa postkontoritesse toimetada.

 

Tellimused

Kas esitatud tellimust on võimalik täiendada? Kuidas?

Kui olete äsja tellimuse teinud ja soovite seda täiendada, saate seda teha, võttes meiega ühendust aadressil [email protected] või helistades telefonil +372 880 7699.

Kuidas osta ettevõtte nimele?

Võite teha tellimuse ka ettevõtte nimel. Lisage soovitud tooted oma ostukorvi ja alustage ostlemist. Palun märkige tellimuse aknas kontaktide lahtris, et ostate juriidilise isikuna. Sisestage kõik nõutud ettevõtte andmed. Pärast maksmist saadetakse teile arve esitatud e-posti aadressile.

Kuidas saada ettevõtetele ettemaksuarvet?

Kui soovite osta kaupu juriidilise isikuna ja soovite ettemaksuarvet, tehke oma tellimus veebipoes ja valige pangaülekandega makseviis. Ettemaksuarve saadetakse teile koos tellimuse kinnituskirjaga. Tellimuse koostamise protsess on sujuvam ja kiirem, kui saadate pärast maksmist maksekinnituse aadressile [email protected].

Kuidas tellimust tühistada?

Tellimuse saate tühistada, võttes meiega ühendust aadressil [email protected] või telefonil +372 880 7699. Tellimuse eest tasutud raha tagastatakse teie pangakontole 14 päeva jooksul.

Kas e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu?

Jah, hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kuidas saavad registreeritud/registreerimata kliendid oma kontaktandmeid muuta?

Kui soovite oma kontaktandmeid muuta, saate seda teha, logides sisse oma kliendikontole aadressil www.kodulooja.ee, ja kui ostate registreerimata, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] või telefoni teel +372 880 7699.